søndag den 29. august 2010

tattoo



I min 18 års fødselsdagsgave fik jeg et "gavekort" til en tatovering. jeg har altid gerne ville have en, men at vælge et motiv er svært. Mange siger at den skal betyde noget, hvilket jeg sagtens kan se det smarte i, men på den anden side, hvad betyder noget for mig, som skal tattoveres? i øjeblikket søger jeg inspiration, fordi jeg har besluttet mig for, at den ikke behøver betyde noget, bare jeg synes den er fed og tidløs, og så skal den ikke være for stor, og den skal kunne gemmes. Disse to, ja, fjer, er ret fine synes jeg, men når jeg nu er bange for fugle, så ville det vel være lidt mærkeligt at få tatoveret en fjer, som, ja, sidder på en fugl.

2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER fjeren på billede to.. Både stedet den sidder og selve motivet.. Sindsygt smukt!! Men selvom der er mange der får lavet en tattoo der betyder noget for dem, så kan du jo sagtens få en, fordi det er fint.. Så håber jeg bare ikke du fortryder en dag :)

    /Charlotte Amalie

    SvarSlet
  2. De er rigtig fede begge! Overvejer selv at få lavet en fjer.... i min 18 års gave, fik jeg den tattoo jeg havde ønsket mig i 1 år. Jeg fik lavet en svale... den betyder ikke noget for mig, men jeg synes den var rigtig fin. Jeg slog dog op før jeg fik den lavet, for at se fuglens betydning... det var "håb" - som jeg synes var helt fantastisk. Hvis jeg nogensinde skulle ha lavet en tattoo med betydning, skulle det være min søster eller mine børn engang. Og så er det en super god ide, ikke at få lavet den for stor når det er din første tattoo! Men de er rigtig fede!!!

    SvarSlet