torsdag den 9. juni 2011

Alle mine neglelakker

 Neglelakker fra ELF til 13 kr eller deromkring
 Pieces Neglelakker til 20 kr. de er de neglelakker jeg har der holder bedst
 Barry M. Cracked Effect neglelak, den er helt ny, så har ikke afprøvet den endnu, 38 kr på ASOS
Depend Art Liner til 35 kr. Den har en tynd spids således at man kan lave flotte tegninger på sine negle
 ELF matte effect 13 kr. og Base coat fra Depend 25 kr
 Neglelak fra H&M til 39,95 kr
 Depend neglelakker til 25 kr
 Rimmel neglelak, de kostede i hvert fald 60 kr dengang jeg købte dem
 Neglelak fra GOSH
Max Factor neglelak (gave), Essie Neglelak købt på Ebay til 43 kr.

Woow! Jeg ejer 41 neglelakker, det er godt nok vildt! Det var min mor som gjorde mig opmærksom på at jeg efterhånden ejede en del, så nu tænkte jeg at jeg lige ville lave en lille oversigt :)

3 kommentarer: