torsdag den 5. april 2012

En lille update


Jeg flyttede til London for snart 1 måned siden, og jeg regnede med at begynde arbejde et par dage efter, desværre kom der en masse rod i det, og det resulterede i, at jeg ikke har lavet noget siden. Men nu ser det ud som om der begynder at ske noget, og jeg har første rigtige dag på mit nye arbejde på mandag :) På fredag d.13 rejser jeg dog hjem til DK igen i lidt over en uge. Jeg skal nemlig til D-A-D koncert d.14 og til optagelsesprøve som Designteknolog på KEA d.18 og så er der en fødselsdag og sådan lidt jeg ellers skal. Glæder mig nu godt nok til at komme hjem til min familie igen, synes det har været lidt hårdt at undvære dem så længe for første gang, men jeg gætter på det er noget man vender sig til :)
Jeg regner med at flytte hjem til Danmark igen engang i august, hvor jeg gerne skulle finde en lejlighed med min skønne kæreste (som jeg bor sammen med herovre i London) og så håber jeg at begynde på studie om det så bliver KEA, TEKO eller RUC :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar