søndag den 22. april 2012

Et look der holder..


Blazere; Sort eller Guld. Bukser; her. Top; her. Tasker; Sort eller Brun. Loafers; Sort eller Beige. Stilletter; her

Siden jeg så det afsnit af Gossip Girl hvor Serena er iført dette sæt, har jeg ikke kunne få det ud af hovedet. Synes simpelthen det er så gennemført og smukt! Jeg har prøvet at finde lidt tøj der kunne minde om, da jeg aldrig økonomisk ville kunne købe det hun har på. Blazeren er fra Minimum og fås i både sort og guld og en del andre farver, synes guldversion er lidt fesen i farven, så jeg ville klart iføre mig den i sort. De flade loafers er fra Topshop og er en tilføjelse for sådan en høj pige som mig, da stilletterne fra nelly er ret høje, og ikke helt til hverdagsbrug i hvert fald. Den hvide top, den sorte chanel lignende taske og de sorte loafers ejer jeg i forvejen, så måske når pengene er til det, jeg skulle købe bukserne og den sorte blazer, så ligner det da næsten ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar