onsdag den 4. april 2012

New shoes...

Fra Topshop til 28 £

 Fra lille butik her i Kilburn til 12 £
 Fra Zara til 29 £

Ja, undskyld mor, men jeg har altså købt flere sko ;)
Efter lang tids søgen er de Studded Loafers endelig blevet mine! Så en pige med nogle lignede (Hvis ikke de samme) engang i London i januar, og der begyndte min søgen. Har ellers aldrig været specielt vild med loafers trenden, men da jeg så disse var jeg solgt, har ledt i en masse butikker efter nogle der var perfekte, og tilsidst fandt jeg ud af at de perfekte var fra Topshop, efter det har jeg nok været i Topshop omkring 5 gange for at finde dem, og i går var de endelig på lager igen! Et styks glad Louise :)

2 kommentarer:

  1. Det tror jeg at der er en masse af mine læsere der bliver glad for at høre, har fået utallige kommentarer på mine :) De er super skønne de Topshop loafers :)

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet
  2. De er virkelig fede!! Der flokkes også bare tøser rundt om dem i butikken :) De er i hvert fald online igen også, så det er da et tip du kan give videre ;)

    SvarSlet