torsdag den 31. maj 2012

Den bedste primer

Jeg har længe ledt efter den perfekte øjenskygge primer. Har prøvet mange af, rigtig mange, og ingen af dem har virket optimalt. Så flyttede jeg til London, mødte en pige der er virkelig vild med Make-up, hun fortalte mig at hun brugte Too Faced Shadow Insurance, og det var derfor hendes øjenmake-up altid sad så perfekt. Hun gav mig en lille prøve, så jeg selv kunne finde ud af om den var mig, og jeg blev meget positivt overrasket. Efter en 11 timers travl vagt på arbejdet, sad min øjenskygge stadig som da jeg lagde den på til morgen. Nu har jeg selv været ude og investere i den, til den nette sum af 16,50 £ rimelig overskuelig pris. Jeg er tilfreds, og køber helt klart et lille lager med hjem, da den er billigere herhenne end i DK, og så har jeg læst et sted at den vist kun er til at finde i Magasin i DK.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar